26 juli 2016

Blij dat hij weer terug was

M'n blog valt een beetje stil, maar dat geeft niet. Het mooie weer vraagt erom om naar buiten te gaan en andere dingen te doen. Hier in huis draait alles maar door. R is een week op kamp geweest en S was maar wat blij toen hij weer terug was!


We zitten vaak lekker buiten van alles te doen. Vorige week kochten we een tuinset waar ik heel, heel blij mee ben. Hier hopen we nog lang plezier van te hebben. We kunnen nu buiten eten en koffie drinken en kleuren. En zelfs bloggen!


Vandaag was het erg gezellig. Een vriendin die jaren geleden wat verder weg is gaan wonen kwam met haar zoontje. Ik bakte om 9.00 uur een flinke stapel pannenkoeken, goot een pot koffie in de thermoskan en we gingen naar de speeltuin. Er waren ook nog vier extra kinderen waar we op pasten. Genieten was het! 


Ik kwam nog een mooi plaatje op Pinterest tegen:


En deze vond ik ook mooi:


God, houdt U mij in het oog en ken mijn hart. Toets mij, U mag alles weten wat er in mij omgaat. Let op of ik soms de verkeerde weg opga. Leid mij op Uw weg, die naar Uw eeuwigheid voert.
Psalm 139:23-24

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.