2 juli 2016

Except the grace of God

Love + light:
Was mij schoon van mijn ongerechtigheid, reinig mij van mijn zonde. Want ik ken mijn overtredingen, mijn zonde staat mij voortdurend voor ogen.
Psalm 51:4-5

Wat een bevrijding kan het zijn om het open en klaar te belijden: 'Het is niet wat met mij! Er is zoveel rottigheid in mijn hart, niet 'zoveel', maar eigenlijk alles! Het is púúr genade dat ik mag zijn wie ik ben! Gods vergeving, goedheid, liefde, genade en bevrijding zijn over mij uitgestort. Prijs God! Het doet me zo goed om regelmatig weer helemaal terug naar de basis van het Evangelie te gaan...
That nothing lasts, except the grace of God, by which I stand, in Jesus.

Lord, the feelings are not the same,
I guess I'm older, I guess I've changed.
And how I wish it had been explained, that as you're growing you must remember,
That nothing lasts, except the grace of God, by which I stand, in Jesus.
I know that I would surely fall away, except for grace, by which I'm saved.

Lord, I remember that special way,
I vowed to serve you, when it was brand new.
But like Peter, I can't even watch and pray, one hour with you,
And I bet, I could deny you too.
But nothing lasts, except the grace of God, by which I stand, in Jesus.
I'm sure that my whole life would waste away, except for grace, by which I'm saved.
But nothing lasts, except the grace of God, by which I stand, in Jesus.
I know that I would surely fall away, except for grace, by which I'm saved.


1 opmerking:

Aritha V. zei

Deze heb ik vorige week al gelezen. Alleen kon ik toen het filmpje niet zien. Boven heb ik niet zoveel verbinding ;-)Heel mooi

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.