1 juli 2016

L is 12 jaar geworden!

Mijn tijden zijn in Uw hand
Psalm 31:15a

Vandaag is L 12 jaar geworden! Bijna klaar met de Basisschool. Ze heeft twee kwarktaarten gemaakt om te trakteren en S mocht vanochtend nog even mee naar groep 8 om ze te versieren, voordat ze naar haar eigen klas ging.


Het was een gezellige dag, onze Iraanse vriendin had een heeele grote, mooie taart gemaakt! L mocht 'm zelf aansnijden!


Elke ochtend lees ik uit dit kleine dagboekje. Ik heb het van m'n ouders geleend. Alleen de titel vind ik al hele mooi. Vandaag ging het over: 'Mijn tijden zijn in Uw hand'. Echt zo'n tekst om over door te mijmeren op een dag als vandaag. En dat deed ik tijdens m'n wandeling vanochtend, toen heb ik het er ook nog samen met m'n (82-jarige) schoonmoeder over gehad. 
Het is goed om te bedenken dat al mijn tijden in Gods goede hand zijn. En niet alleen mijn tijden, maar ook de tijden van degene die me zo lief zijn. 


Morgen nog een stukje over dezelfde tekst (in het dagboekje):




1 opmerking:

Aritha V. zei

Die taarten zijn allemaal mooi! Ik zet even een reactie neer. Ik lees je posten allemaal. Blogs lezen is soms best egoïstisch. Wel lezen, niet bedanken. Bij deze dus: bedankt. Dat dagboekje lijkt me boeiend. Ooit gaven wij onze dochter een verpleegstershorloge aan zo'n ketting. Toen ze die zo op haar hand had liggen dacht ik: nu is het bijna een zichtbaar: Jouw tijden zijn in Mijn hand. Heb er een foto van gemaakt toen :-)

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.