19 juli 2016

Meer dan ik nodig heb

Op deze warme dag was ik al vroeg wakker en kon ik de dag heerlijk in de tuin beginnen. Ik zat nog in de schaduw en het was heerlijk koel!
Toen L en S ook wakker waren zijn we naar de kinderboerderij gegaan.
Leuk, zo'n buitenvoorleesboek!


Twee kleine kalfjes


En twee schattige kleine geitjes, het blijft altijd leuk!


Heerlijk klimmen



Een mooi paadje bewandelen, wat is het daar prachtig!


Al die theepotten, nog nooit gezien! Je zou zo zin in een kopje thee krijgen!


Voorzichtig, als je naast het pad gaat lopen lig je in het water!


We genoten met volle teugen! We kwamen er ook nog picknickbankjes tegen en je raadt het al! Daar willen we natuurlijk een keer gebruik van maken!


'U geeft mij meer dan ik nodig heb en alles wat ik van U ontvang, geeft mij grote vreugde.'
Psalm 16:6

Als ik eens een dagje niet op deze weblog ben, kijk dan eens op mijn andere weblog!





1 opmerking:

Aritha V. zei

Schitterende foto's!!!

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.