17 september 2016

Meer uitdaging in het huishouden nodig

Er komen zoveel prachtige luchten voorbij, maar het lukt me nooit om ze echt goed vast te leggen, nooit zo mooi als in het echt! 's Avonds voor ik naar bed ga, sta ik nog even op het balkon, vaak om de was nog van de lijn te halen of er een op te hangen of allebei, maar als ik daar klaar mee ben, blijf ik ook nog even stil staan kijken naar de lucht.



Vanochtend ging de wekker om half 5, maar dat heb ik gemist, 20 minuten later was ik wel wakker geworden. K, Ha en R gingen alvast wat voorbereidend werk doen voor de verhuizing van mijn schoonouders. Zij niet alleen trouwens er waren veel meer familieleden. En af en toe krijg je dan een leuke foto via de familie-app:



Zo leuk om mijn mannen zo bezig te zien! <3

Nu zij zo bezig zijn met verhuizen, krijg ik zelf ook de kriebels! Heb het zelfs zo verwoord als dat ik 'meer uitdaging in het huishouden' nodig heb...maar of dat nou zo slim is. In ieder geval heb ik zin om van alles aan te pakken. Vandaag ben ik met S en Mar naar de winkel geweest en heb behang en verf gekocht voor Mar d'r kamer. Voordat we dat gingen doen, moest ik eerst nog even alles opmeten, zodat ik niet met tig rollen behang blijf zitten. Ik heb zo mijn twijfels over mijn rekensommen, ben daar nooit zo goed in geweest, maar ben op 6 uitgekomen.
Wordt vervolgd!
















Om af te sluiten, afgelopen zondag werd het nieuwe jaarthema van onze gemeente bekend gemaakt en het is:
Connected by


Dit mooi gekleurde houten bordje kreeg ik eens voor m'n verjaardag van m'n zusjes, het staat op de rand van ons bed tussen twee waxinelichtjes in.

2 opmerkingen:

Look Around The Corner zei

Succes met behangen. Leuk zo'n make over in je huis. Ik hoop dat je Schoonouders al lekker gezeteld zijn.

Aritha V. zei

Ja, mooi hè, die wisselende luchten. Vind ik ook. Die maan staat er heel goed op.

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.