24 september 2016

Net op tijd


Wat is het heerlijk aan zee! Het water was heel warm, maar we hebben niet gezwommen. We reden er gisterenavond in een tijdrace naar toe en waren maar net op tijd om nog iets van de zonsondergang te zien!


Vanochtend zijn we nog even naar een natuurspeeltuin geweest.


Vooral toen we in het zonnetje zaten, was het warm! Jammer dat we er weer weg moesten...


Nu zijn we weer thuis, ik ga de keuken opruimen en boven zorgen dat we niks meer zien van het wisselen van zomer- en winterkleding! Misschien dat ik ook nog even in Mar d'r kamer verder ga met uitzoeken wat weg kan, zodat ik binnenkort kan schuren, verven en behangen!
Maar eerst een bakkie koffie maken en dat in de tuin opdrinken! Naar die mooie dagen kijk ik straks weer uit, dus nog even genieten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.