10 oktober 2016

Oeps, vergeten...

Yes! M'n theorie gedeelte van de EHBO-cursus voor kinderen heb ik gehaald!
En omdat dit niet het enige is waar ik in m'n hoofd mee bezig ben, ben ik wat belangrijke dingetjes vergeten...

ASALINE_to do list janvier 2016 à imprimer gratuit_printable_free:

Vanochtend bracht ik S naar school en bleek er een kijkochtendje te zijn voor de ouders. Dat heb ik voorbij zien komen en wilde me er voor opgeven, maar: vergeten:(
De juf was gelukkig erg aardig en ik mocht gelijk blijven kijken. Zo leuk om te zien hoe dat er allemaal aan toe gaat!

Van Mar kreeg ik een terecht boos berichtje. Ze hebben een uitje van school naar Delft en we hebben als het goed is een mailtje gekregen over het hoe en wat van de hele dag. Maar ik heb het over het hoofd gezien en nadat ze dat appte schreef ze ook nog: 'Hebben jullie überhaupt wel betaald?' Nou, gelukkig had ik dat dan weer wel gedaan.

Maar goed, er is niets goed te praten, deze dingen moet je gewoon bijhouden en zorgen dat iedereen alles op de juiste tijd heeft.
Hoe kan ik dit soort dingen nou eens voorkomen? Ik kan wel een paar dingen bedenken, maar als jullie nog meer tips hebben, graag!

  • Een mailtje van school gelijk afhandelen
  • Een mailtje over hoe en wat gelijk doormailen naar het betreffende kind
  • Zelfde mailtje uitprinten en ophangen op het prikbord
  • M'n mail alleen nog op de laptop bekijken met m'n agenda erbij
Zoiets...

Deze is ook leuk:

Samie @sj_projects Day 28- tracker #...Instagram photo | Websta (Webstagram):

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.