25 januari 2017

Dat kan ook zonder facebook

Wat een winterse kou. De ene keer kan ik er beter tegen dan de andere keer. Om 12.00 uur bracht ik een speelkameraadje van S naar school en vond ik het ineens heel koud! S en haar vriendje kregen geen genoeg van het spelen met elkaar. De hele ochtend zijn ze met lego en klei bezig geweest. S wilde eigenlijk naar de speeltuin, maar dat doen we weer als het wat warmer is!


Erg creatief, van twee sjalen maak je een springtouw!

Toen we hem 's ochtends opgehaald hadden bij school, gingen we gelijk even boodschappen doen, dan had ik dat  gehad. In de kleuterklassen wordt gewerkt over de supermarkt, dus maakte ik nog een leuke foto voor in de klas.

foto van Lieneke van Vuuren-Overduin.

Zelf kreeg ik visite van een oud-klasgenootje. We zijn na jaren geen contact meer gehad te hebben, toch weer op elkaars pad gekomen, heel erg leuk. Dat kan dus ook heel goed zonder facebook gebeuren:). Het was heel gezellig.
En nu is het even rustig. De oppasdreumes slaapt en S mag even tv kijken, dat doet ze toch zo graag!
Misschien kan ik m'n boek 'Terug naar genade' van Philip Yancey wel even uitlezen, daar volgt dan gauw een recensie op voor m'n boekenblog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.