14 januari 2017

Een lekkere koek

Zo tegen de tijd dat ik al een uurtje onder zeil ben, komen er in onze gezinsapp de meest smakelijke foto's voorbij vanaf de andere kant van de wereld. Zie hier een heerlijk Australisch ontbijtje! R vindt het eten daar erg lekker: 's ochtends pap of andere dingen, 's middags en 's avonds warm eten en er is veel en goed fruit. Dat stelt me weer een beetje gerust, ik ben blij dat ze daar goed voor mijn zoon zorgen, al ben ik wel benieuwd wie we over een half terug krijgen:)

foto van Lieneke van Vuuren-Overduin.

Dit was een spontane actie, met elkaar liederen zingen voor God op straat. R staat niet op de foto, maar het is wel leuk om te zien. Ik heb nog niet gehoord dat het er onder de 30 graden is! (even de link met al die blote benen:)

foto van Lieneke van Vuuren-Overduin.

Vandaag heeft hij 'beach-day' gehad, daar komen hopelijk ook nog foto's van.

Vandaag heb ik een lekkere koek gebakken, het recept vind je in de keuken van Martine! Hoewel het 'ontbijtkoeken zijn, zitten ze er hier lekker van te smullen vanavond en is het bordje al leeg! Gelukkig heb ik een doosje vol in de vriezer gedaan en staat er nog een doosje in de kast.

foto van Lieneke van Vuuren-Overduin.

Vorige week kreeg ik een mooi mandje met Narcissen. Vanochtend waren het allemaal nog groene knopjes, maar de hele dag door hield ik er één in de gaten, want die was harder gegroeid dan de anderen en vanavond kwamen de gele blaadjes tevoorschijn.

foto van Lieneke van Vuuren-Overduin.

Je zou bijna zin in het voorjaar krijgen! Maar ik vind de winter ook niet heel erg.


2 opmerkingen:

Aritha V. zei

Mooi, dat samen zingen daar. De temp. Is heel anders ja. Leuk ook, dat ontbijt.

www.annderverhaal.nl zei

Fijn dat R het naar zijn zin heeft. En jij lekker aan het bakken...smul!

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.