9 januari 2017

Gewoon gezellig zondagmiddag

Vandaag was het fijn om een beetje te rommelen in huis. Een paar bedden verschoond, het hele huis gestofzuigd en alle vloeren boven gedweild. Ik ben ook nog een poos bezig geweest om het afplakband van Mar d'r raam eraf te poetsen en die moest ik toen ook maar gelijk zemen. Beneden wat rommel opgeruimd en de normale dagelijkse dingen. Alleen dit tafereeltje kon ik niet weghalen, dat mocht blijven staan.

foto van Lieneke van Vuuren-Overduin.

Ergens in een van de kamers wordt R gemist. Dat duurt best nog wel even... Vandaag was zijn eerste officiele dag van de dts. Elke maandag beginnen ze met twee uur worship. Ik zou af en toe wel eens om een hoekje willen kijken...

foto van Lieneke van Vuuren-Overduin.

Gisterenmiddag was het zo rustig. Heerlijk kleuren in een kleurboek met Psalmen, terwijl er een paar bij me aan tafel aan het knutselen waren. Gewoon gezellig zondagmiddag:)

foto van Lieneke van Vuuren-Overduin.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.