23 januari 2017

Winter en Zomer op dezelfde dag

Kijk eens hoe lekker dit eruit ziet! 16 bakken vol voor de Youth in Australië!

foto van Lieneke van Vuuren-Overduin.

Tot zover Australië, ik kom er zo nog op terug!

foto van Lieneke van Vuuren-Overduin.

Eerst maar eens even deze winterse pracht laten zien. Er komen zoveel winterse plaatjes voorbij op insta en op blogs en facebook en ik kan er zelf geen genoeg van krijgen, vind het allemaal mooi, dus doe er ook maar aan mee. 

foto van Lieneke van Vuuren-Overduin.

Gisteren uit de kerk gingen we even naar het park.

foto van Lieneke van Vuuren-Overduin.

Er waren te weinig mensen op het ijs, om onze kids er ook op te laten, dus dat hebben we niet gedaan. De winter is mooi!

foto van Lieneke van Vuuren-Overduin.

Dan gaan we nu weer even naar de andere kant, waar de temperaturen nauwelijks onder de 30 graden komen.

foto van Lieneke van Vuuren-Overduin.

Wat een prachtige foto is dit, ik zou zo ook een duik willen nemen! Het blijft zo apart die verschillen in tijd en seizoen. Er stromen nog bijna dagelijks appjes deze kant op waaruit blijkt dat R de smaak daar flink te pakken heeft! Ik moet me maar alvast een beetje voorbereiden, dit zal wel niet zijn laatste reisje worden als het een beetje meezit.

foto van Lieneke van Vuuren-Overduin.

Hier zijn toch ook alweer de eerste tekenen van een komend seizoen met nieuw leven. Het is alweer iets langer licht, een half uurtje misschien, maar toch...




1 opmerking:

Aritha V. zei

Wat een verschil in klimaat! Leuke foto's van Australië. Maar ook van het ijs natuurlijk. Hier heeft het rond zessen geregend. Ben benieuwd of het morgen glad is ....

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.