24 april 2017

Vroeg uit bed

Tijdens een gezellig bezoekje bij m'n ouders laat ik me verleiden om een puzzel van 1000 stukjes mee naar huis te nemen. Met de meivakantie in het vooruitzicht zie ik het wel zitten. Stiekem hoop ik dat als ik met die puzzel aan de gang ga, de anderen er zich ook mee bezig gaan houden. En ja hoor, zelfs S is voor het eerst serieus stukjes aan het zoeken.

foto van Lieneke van Vuuren-Overduin.

En zo zijn we op dag 2 al aardig gevorderd!

foto van Lieneke van Vuuren-Overduin.

Er wordt ook weer fijn getekend, leuk vind ik dat. Deze heeft L gemaakt

foto van Lieneke van Vuuren-Overduin.

Deze vakantie probeer ik 's ochtends vroeg uit bed te gaan. Het is zo heerlijk om even helemaal alleen de dag te beginnen. Ik schrijf, bid en lees dan van alles.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.