14 juli 2017

De eerste tekenen van de vakantietijd

Het is een rommeltje aan het worden hier. Door een flinke verkoudheid heb ik het vroege uit bed gaan even op een laag pitje gezet, hoewel ik 7 uur/ half 8 nog steeds best vroeg vind. De eerste tekenen van de vakantietijd worden zichtbaar en daar ga ik vandaag iets aan doen! Opruimen en schoonmaken vandaag dus. Gisteren zijn we er lekker op uit geweest met een andere moeder met 4 (van de 5) kids. We gingen eerst verder met onze hut bouwen, hij moet toch echt af komen deze vakantie!


De dames gingen het onkruid wieden dat in onze hut was gegroeid.


En we timmerden het halve dak erop.

We aten pannenkoeken en ruilden twee kinderen om en gingen naar huis, om 's middags nog even naar de plas te gaan om te zwemmen. Ik vond het veel te koud, dus deed niet mee, maar toen ik daar in de zon zat, was het nog best heel warm, warm genoeg om een diepere kleur rood te creëren in ieder geval.

Vandaag kun je een nieuwe recensie lezen over het boek 'En God bedacht zich' op mijn boekenblog.
Vandaag of morgen schrijf ik er nog een over een boek dat ik vanochtend gauw nog even uit heb gelezen: 'Mijn weg van Boeddha naar Christus', wat een geweldig getuigenis!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.