22 juli 2017

Nog steeds aan huis gekluisterd

Kennen jullie de Sestra zomer/winter magazines? Ik ben er fan van, vind het heerlijk om er af en toe in te bladeren. Vorige week viel mijn oog op de citroentaartjes die er deze keer met het recept in staan. Gisteren ging ik er mee aan de slag. Nog best wel veel werk, maar niet vervelend. Nog steeds aan huis gekluisterd door een zieke, is dit een prima bezigheid.


Ik heb het recept keer 2 gedaan, zodat ik 's avonds ook het kleinere taartje mee kon nemen naar m'n zusjes.


Het begint er op te lijken


Een grote pot lemon curd, ook voor het eerst gemaakt, ik denk dat het iets te dun is geworden.


We maakten een wandeling en ik genoot van de natuur, wat boffen die zussen van mij, het is zowat hun achtertuin!


We kwamen nog een stel koeien tegen.


En eenden... Zo valt dat 'aan huis gekluisterd' nog best mee!


En daarna...


Een heerlijk fris zuur/zoet taartje! Geen probleem dat de lemon curd een beetje vloeibaar was. En m'n zussen vonden het lekker, dat is ook fijn. Dat is namelijk ook wel eens anders, als ik een gezond baksel probeer te presenteren:)

Zo komen we eens in de zoveel tijd bij elkaar en het is altijd gezellig.💓


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.