12 augustus 2017

De hort op

We waren twee weekjes de hort op met z'n allen. Lekker even weg! Hoewel dat zeker zo was, hadden we niet zo'n fijne start. Gelijk in de eerste nacht ging het niet zo goed met R. Uiteindelijk heeft hij nog twee dagen in het ziekenhuis gelegen (om een lang verhaal kort te maken). Toch was het fijn dat we allemaal bij elkaar waren en dat we op een mooi plekje zaten waar het een stuk rustiger is dan in de drukke stad. Gelukkig hebben we toch nog kunnen genieten daarna!

Een paar (5 van de 6) meiden zijn gek op cactussen, waarom weet ik niet. Er was een 'cactusoase' in de buurt, dus daar gingen we naartoe.


Natuurlijk heel veel cactussen


Maar ook een leuke tentoonstelling van hoe het er vroeger aan toe ging. Dit oude schoolklasje vond ik wel het leukst!


Dit meisje zou zo aan kunnen schuiven!


Deze oude letterbak lag achter het glas.


Later vond ik in een kringloopwinkel ook een letterbak, zo leuk!


We hebben genoten van de natuur


Heel veel krekels en sprinkhanen


Heel veel paddenstoelen


En één salamandertje (?), die liet zich pas zien toen ik al een poos op dezelfde boomstronk zat, gezellig samen in het zonnetje. Hij kwam steeds maar weer terug, dus kon ik makkelijk een foto en zelfs ook een filmpje van 'm maken.


Dit vogeltje bleef de hele middag in onze tuin


En er waren heel veel kikkertjes!


En als we gingen wandelen, kwamen we altijd paarden tegen. Onze kids zijn echt paardenliefhebbers.

En dan dit...zo mooi!


En na een flinke regenbui


Ik vind het woord 'kuieren' altijd zo leuk


Dat hebben we veel gedaan. Voor S was het weleens te ver, maar gelukkig waren er schouders waar ze op kon zitten.


 En nu zijn we weer thuis, ook heerlijk! De eerste tomaatjes in de tuin zijn rood gekleurd, de was draaide even op volle toeren. Ik had wel een wasmachine, maar het lukte niet om alles weg te werken. Wel fijn dat we nog een weekje vakantie hebben, kunnen we rustig aan weer in het ritme komen.

3 opmerkingen:

www.annderverhaal.nl zei

Wat een leuk foto-verslag. Ik geniet met je mee. Hopelijk is R goed herstelt? Toch schrikken...

Lieneke van Vuuren zei

Ja, schrikken was het zeker! Er volgen nog wat onderzoeken, maar voor nu gaat het wel weer aardig goed. Dankje!

Anoniem zei

Leuke foto's!!!

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.