21 augustus 2017

Handige app en een prachtig boek van Francine Rivers

Het was een fijn dagje. De jongste twee gingen naar school, de oudste naar zijn stage en de anderen waren nog thuis. Ik kon even goed doorwerken, heb boven de ramen gezeemd, wat bedden verschoond, de badkamer geboend en alles gezogen en gedweild. Dat is het dan wel wat huishoudelijke klussen betreft. Al een poosje heb ik de 'slimhuishouden'-app op mijn mobiel en ik keek er af en toe ook wel naar, maar de vakantie is toch niet echt een goed moment om daarmee te beginnen. En vandaag wel! Het is heerlijk als alles netjes en schoon is (schrijf ik dit echt?).

Leuk pinnetje op Pinterest

En tussendoor neem ik eventjes de tijd om een mooi stukje te lezen. Ik heb mijn abonnement bij de bieb veranderd, nu mag ik elk boek wel een jaar lang houden, helemaal geweldig!:) Ik heb een prachtig boekje gevonden van Francine Rivers. Een paar romans heb ik van haar gelezen, maar niet een was er zo mooi als de eerste die ik las: 'Bevrijdende liefde'. Dit is geen roman, maar een boekje met 52 natuurmeditaties. Het heet 'De schepping juicht', ik vond er een klein filmpje van op Youtube.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.