18 september 2017

Met een dik vest een warme mok koffie

Het is koud en we zijn net thuis na een kastanjejacht.


Ik heb een lekker bord vol fruit klaar gemaakt en de kinderen achter een film op de bank gezet. Met een dik vest en een warme mok koffie ga ik aan de keukentafel zitten. Wat fijn om er nu even een nieuw boek bij te kunnen pakken. Ik kreeg het om te recenseren:


Een titel die me nieuwsgierig maakt! Het eerste hoofdstuk is nog fijn laagdrempelig. Het moedigt me aan om me veel meer bewust te zijn van Gods aanwezigheid hier en nu. En daar warm ik me aan en het doet me veel meer goed dan m'n dikke vest en warme mok koffie. God is erbij, vandaag, hier en nu. Ik heb er op dit leuke letterbord iets over geschreven, zodat iedereen het hier in huis weet!





3 opmerkingen:

Eveline (LookAroundTheCorner) zei

Oh ik ben reuze benieuwd hoe dit boek is. Ik ga zeker je recensie lezen. Geniet ervan.

Marieke zei

Ik ben ook benieuwd naar het boek! Leuk kastanjes zoeken! Kilo' s geraapt 'vroeger' met de meiden. Mooi je letterbord. ik had het ook even in handen vorige week bij D, maar toch weer teruggelegd :)

Aritha zei

Mooi, dat bord met die letters!

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.