14 oktober 2017

Trots op m'n meiden (en mannen:)

Zoals beloofd hier het resultaat van de gemaakte cakepops. Ik weet niet of ik er een foto van had laten zien als ik het niet beloofd had. Maar al verdienen ze geen schoonheidsprijs, het was erg gezellig!


En terwijl de pops in de oven zaten, gingen zij een paar potten versieren. Die zijn best leuk geworden!


En zeker als je de kaarsjes onder het eten van een stapel pannenkoeken aandoet, is het net een feestje. En dat is het als het vakantie is!


Even dacht ik dat het met het girafje gisteren niet goed zou komen. Ik had m'n handen vol aan alle dingen die gedaan werden. Maar 's avonds, toen de jongste gast naar huis was en K onze jongste op bed legde, en de andere twee een film keken...toen is het toch gelukt!


En vandaag...is het opruim- en schoonmaakdag en iedereen moet helpen!
Om vier uur stopten we en nu moet ik m'n best doen om niet te kijken naar wat nog rommelig en vies is, maar wat wel lekker opgeruimd en schoon is geworden. En ik ben trots op m'n meiden (en mannen:) die al zo goed kunnen aanpakken!


Nu ga ik koken, wat zal het worden...morgen maar weer een paar foto's?!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.