13 oktober 2017

vrije dag ideetjes

Vandaag hebben de jongste twee een vrije dag, heerlijk zo'n extra dagje voor de vakantie erbij!
Ik heb er maar een plannetje voor gemaakt. Vanmiddag komt er voor allebei een vriendinnetje/vriendje en gaan we cakepops bakken. De spullen daarvoor hebben we ooit gekregen, al jaren geleden.. Onder het mom van 'ik weet niet hoe dat werkt' is het er nog nooit van gekomen er iets mee te maken, maar nu ik er gisteren even naar heb gekeken blijkt het zo makkelijk als het maar zijn kan.

Als je op Pinterest kijkt, kom je de leukste cakepops tegen:



Nou, zo mooi zullen ze wel niet worden, maar morgen zal ik een blogje met foto's plaatsen!

En tussen alle baksels en knutsels en spelletjes en filmpjes probeer ik het girafje in elkaar te zetten. Ik heb alle onderdelen al gehaakt, maar het in elkaar zetten vind ik niet zo leuk om te doen. Maar ik wil het wel echt, want er ligt nog een leuk haakpakketje in de kast waar ik aan wil beginnen.
En verder is de vakantie ook leuk om weer een puzzel van 1000 stukjes te maken. Ik heb er weer twee van m'n moeder geleend, van Anton Pieck, eens kijken wanneer we daar aan kunnen beginnen.

Voor vanmiddag gaan we ook glazen potten versieren om er een kaarsje in te doen. Ik ben benieuwd! De komende week zal ik weer eens proberen elke dag een blog te plaatsen met foto's van al die leuke vakantie-dingetjes. De laatste tijd is het bloggen er een beetje bij ingeschoten. Er waren veel dingen die m'n aandacht en energie vroegen, maar het lijkt nu weer wat rustiger te worden.

Hebben jullie nog leuke ideetjes?

1 opmerking:

Aritha V. zei

Ja ik heb wel leuke ideetjes :)

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.