22 december 2017

Eerlijk is eerlijk


Zo beginnen we deze kerstvakantie!
Een middagje thuis.
Een filmpje kijken
Puzzelen
Een deken haken
Af en toe een woordje Wordfeud dat ik met mijn schoonvader (83) speel
Warme chocolademelk drinken
En een blogje schrijven

Eerlijk gezegd is het de laatste week niet zo super gezellig hier. Er wordt lelijk tegen elkaar gedaan en ze dagen elkaar uit. Van groot tot klein. Tja, dat heb je ook wel eens, eerlijk is eerlijk. Het is ook allemaal wel spannend, misschien komt het daar ook wel een beetje door. We weten nu dat R geopereerd gaat worden, maar of dat in de eerste week van januari is of nog een week later en welke dag dat dan precies wordt, dat krijgen we nog te horen. 

 Alle dingen kan ik aan door Christus die mij kracht geeft

Dat is de tekst die vandaag aan de beurt is om uit mijn hoofd te leren. Een paar maanden geleden begon ik aan het memoriseren van Filippenzen. Als ik nu nog even elke dag een tekst leer, dan leer ik op 1 januari de laatste tekst van dit boek. Ik vind het echt heel bijzonder dat je zomaar zo'n groot gedeelte helemaal uit je hoofd kunt leren! Als je wilt weten hoe ik het doe of je vraagt je af of jij dat ook kunt (ja dus!), laat het even weten, dan schrijf ik daar een keer over.

Nog even terug naar de tekst...Zo voelt het nu niet heel erg eigenlijk of moet ik er anders naar kijken? Ook deze dagen kan ik aan, omdat Christus mij kracht geeft




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.