29 december 2017

Niet echt in de stemming


Dat ziet er best lekker uit! Maar het was niet helemaal de bedoeling. Ik had een kalkoen gekocht en wilde 'm uit de kerk op eerste kerstdag gaan klaarmaken, maar toen stonk hij echt! Heb nog even getwijfeld, maar ben achteraf zo blij dat ik 'm naar de winkel terug heb gebracht. Ik kreeg netjes m'n geld terug en kocht er twee kippen voor in de plaats. Kip met kalkoenvulling, net zo lekker!

Jammer genoeg kreeg R in de nacht tussen de twee kerstdagen opnieuw een insult. We hadden zo gehoopt dat het niet meer zou gebeuren voor de operatie. Die nacht heb ik niet zoveel meer geslapen, Woensdag met wat minder visite, maar toch met alle opa's en oma's erbij, hebben we S haar zesde verjaardag gevierd! Mar had een lekkere chocoladetaart op bestelling gemaakt.


Zo leuk dat leren lezen en schrijven en dingen ontdekken!


Gisteren had ik een afspraak bij de tandarts, om 9.00 uur 's ochtends, ik begrijp niet hoe ik die heb kunnen maken in de vakantie! Maar het was wel even goed, vanaf april heb ik last van een kies en dat bleek niet zo gek te zijn. Er moest een zenuw verwijderd worden. Dat ik vannacht niet kon slapen van de pijn kon ik niet helemaal plaatsen, maar het is gelukkig weer over.

Beetje rare vakantie zo, ik ben ook niet echt in de stemming voor oud en nieuw. 
Het is allemaal zo onzeker en spannend. 


3 opmerkingen:

@Lineke zei

Och lieve Lieneke wat zorgwekkend toch. Jezus Nabijheid toegewenst voor jullie. Liefs van mij

Aritha V. zei

Sterkte!

Anoniem zei

In Uw hand leg ik mijn hand
Voor Uw troon mijn verdriet en zorgen
Bij U alleen is kracht
In U zijn wij geborgen

Hartelijk meelevende groet,
Mirjam

Ik lees altijd mee, je schrijft zo fijn en ik herken veel,
bemoedigend dan om te lezen..
Daarom nu een teken van meeleven voor jou en je gezin..
Veel sterkte en ZIJN nabijheid!
Hij gaat mee het nieuwe jaar in, gelukkig maar.., Hij is aan tijd of plaats niet gebonden..

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.