1 mei 2018

Ik kon niet meer stoppen

Pff, wat een nacht! Dit moet echt anders! Gelukkig kon ik vanochtend alvast nog een uurtje bijslapen en hoop dat later op de dag nog een keer te doen! Ik denk dat ik er vannacht bij blijf. Gisteren ging het eigenlijk heel goed. Hij had 's middags meer dan een uur in de bench geslapen en tijdens het avondeten is hij er ook in gebleven zonder te janken. Dat is al een hele vooruitgang waar ik erg blij mee ben. Nu de nachten nog.


Ik ga er geen hondenblog van maken hoor, daar zit vast niet iedereen op te wachten. Een van de meiden is hier uren mee bezig geweest. Vind ik zo leuk!


In deze vakantie mag S elke ochtend om 9.00 uur lekker op de bank met Philip tv kijken. Kan ik mooie even een blogje tikken.


Natuurlijk pak ik er ook af en toe een boek bij. Gisterenavond kon ik niet meer stoppen en ging daardoor iets te laat naar bed, helemaal niet slim natuurlijk. Maar het boek was een uur lang écht bijna uit en dat kon niet wachten! Het stond al een hele poos op m'n leeslijst, omdat ik er zoveel over had gehoord, ook over de musical. Ik wilde het verhaal nu zelf ook een keer gelezen hebben. Het is echt anders dan ik normaal lees, maar heerlijk om even in een verhaal te zitten. Zo staan de Kronieken van Narnia ook nog op mijn lijstje.


Vandaag maar eens een nieuw boek zoeken voor de komende weken. Iemand nog tips?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.