3 mei 2018

Waar ik blij van word

Vanochtend kon ik zo heerlijk uitslapen! Ik deed om kwart over 8 mijn ogen open. Heel wat anders dan 6 uur uit bed stappen! Ik ben onze oudste daar echt dankbaar voor, die nog steeds elke nacht beneden slaapt en ook 's nachts nog met hem de deur uit gaat.
Vanmiddag namen Ha & Ma de jongste 4 mee naar de film. Ook dat vind ik zo superleuk als ze met elkaar iets leuks gaan doen. 💓

Vanmiddag aten we een lekker puddingbroodje. Met een zakje mix voor de pudding heb je het zo zelf gemaakt en (bijna) iedereen smult ervan!


Vandaag is Mandy de kok, ze maakt lasagne. Ben ik ook weer zo blij mee! En zij ook, dat stelt de 'paksoi-maaltijd' weer even een dagje uit!:)

Allemaal dingen waar ik blij van word vandaag!
Ik schreef weer een stukje voor het dagboek.
Het is zo lekker warm in de zon.
Het boek dat ik lees lees ik zooo graag!
Bij de bieb haalde ik nog 3 boeken:)

1 opmerking:

Aritha zei

Naar de bieb! Is een goed plan. Die foto :-)

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.